Eskişehir Valisi Tuna'nın veda ziyaretleri

Eskişehir Valisi Güngör Tuna, veda programları kapsamında Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Büyükerşen’i ziyaret etti

ESKİŞEHİR (AA) - Valiler Kararnamesi ile Şanlıurfa Valiliğine atanan Eskişehir Valisi Güngör Azim Tuna, veda programları kapsamında Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’i ziyaret etti.

Vali Tuna, burada yaptığı konuşmada, Eskişehir'e hizmet etmekten büyük gurur ve onur duyduğunu söyledi.

Belediye Başkanı Büyükerşen ise, Tuna’ya yeni görev yeri Şanlıurfa Valiliği'nde başarılar diledi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL