Eskişehir Ormanspor ilk maçına hazır

Eskişehir Ormanspor, Erkekler Hentbol takımı mücadele edeceği Türkiye 1. Ligindeki ilk maçına hazırlanıyor.

Eskişehir Ormanspor, Erkekler Hentbol takımı mücadele edeceği Türkiye 1. Ligindeki ilk maçına hazırlanıyor.

4 Ekim Pazar Günü Eskişehir Porsuk Kapalı spor salonunda Zeytinburnu Irmak Sporu konuk edecek olan yeşil siyahlı ekip lige merhaba diyecek. Karşılaşmanın hakemleri de belli oldu. Aydın bölgesi hakemlerinden Bayram Karataş ve Ahmet Kaya'nın yöneteceği maç saat 14.00'de başlayacak. Eskişehir Ormanspor oyuncuları, hocaları M. Fatih Işık ile her gün antrenmanlarını yaparak kondisyonlarını artırıyor. Kulüp Başkanı Recep Temel'de antrenmanları izleyerek oyunculara moral verdi.

Pandemi nedeniyle kısıtlı sayıda seyirci ile oynanacak olan karşılama sosyal medya üzerinden canlı yayınlanacak.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de