Eskişehir Narkotim kente uyuşturucu sokmaya çalışan şahısları yakaladı

Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafından uyuşturucuyla mücadele kapsamında, il dışından kente çeşitli uyuşturucu maddeler sokmaya çalışan 5 şahıs...

Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafından uyuşturucuyla mücadele kapsamında, il dışından kente çeşitli uyuşturucu maddeler sokmaya çalışan 5 şahıs yakalandı. Emniyetteki işlemleri tamamlanan 1 şahıs adliyeye sevk edildi.

Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince kente satış için il dışından uyuşturucu madde getiren şahıslara yönelik yapılan operasyonda, 5 şüpheli şahıs yakalandı. Şahısların üzerilerinde, araçlarında ve ikametlerinde yapılan aramada ise 74 gram esrar, 20,80 gram metamfetamin, 4 adet extacy uyuşturucu hap, 5 adet boyları 15 ile 30 santimetre arasında kenevir bitkisi, 1 adet hassas terazi ele geçirildi.

Yakalanan 5 şahıstan 3'ü hakkında "Uyuşturucu Madde Ticareti Yapmak', 2 şüpheli şahsa ise "Uyuşturucu Madde Kullanmak suçundan" yasal işlem yapıldı.

Öte yandan, hakkında uyuşturucu madde ticareti yapmak suçundan işlem yapılan 2 şahıstan 1'i emniyetteki işlemleri akabinde Eskişehir Adalet Sarayına sevk edildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

SICAK GELİŞME: Karaal'ı kim kaçırdı? 12 gözaltı
BABALAR GÜNÜNDE ACI OLAY
Gazipaşa'da silahlar patladı
KONYA'YA DÖNEMEDİLER
O KİŞİ TUTUKLANDI