Eskil Belediyesi 3 tatlı su çeşmesi yaptırdı

AKSARAY(AA) - Aksaray'ın Eskil İlçesinde belediye tarafından 3 tatlı su çeşmesi yapıldı.İlçe Belediye Başkanı Necati Belgemen yaptığı yazılı açıklamada,...

AKSARAY(AA) - Aksaray'ın Eskil İlçesinde belediye tarafından 3 tatlı su çeşmesi yapıldı.

İlçe Belediye Başkanı Necati Belgemen yaptığı yazılı açıklamada, ilçedeki şebeke suyunun kireçli ve tuzlu olduğunu kaydederek, vatandaşların sağlıklı su içebilmesi için tatlı su çeşmeleri yaptıklarını aktardı.

Helvadere'den getirdikleri suyu depolara doldurarak hizmete sunduklarını bildiren Belgemen, "Vatandaşlarımız bu çeşmelerden akan suyu güvenle içebilirler." dedi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE