Eski nişanlısını öldürüp intihar etti

SAMSUN (AA) - Samsun'un İlkadım ilçesinde bir kişi, tartıştığı eski nişanlısını tabancayla öldürdükten sonra intihar etti. Nihat Güney (37), yaklaşık...

SAMSUN (AA) - Samsun'un İlkadım ilçesinde bir kişi, tartıştığı eski nişanlısını tabancayla öldürdükten sonra intihar etti.

Nihat Güney (37), yaklaşık 7 ay önce ayrıldığı eski nişanlısı Emine Çatal'ın (35) Kadifekale Mahallesi'ndeki evine konuşmak için gitti.

Güney, Çatal'a barışmak istediğini söyledi. Teklifi kabul etmeyen Çatal'a tabancayla ateş açan Güney, daha sonra aynı silahla intihar etti.

Silah sesini duyan vatandaşlar, durumu polise bildirdi. Polis ekipleri, Güney'in öldüğünü, Çatal'ın ise ağır yaralandığını belirledi. Çatal, ambulansla kaldırıldığı Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesindeki müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu