Eski eşini vurduktan sonra intihar etti

Karaman’da bir kişi, ayrıldığı karısını tabancayla vurarak öldürdükten sonra, intihar etti

KARAMAN (AA) - Karaman’da bir kişi, eski eşini silahla öldürdükten sonra, intihar etti.Alınan bilgiye göre, Erdal Ersoy (55), konuşmak için eski eşi Nazife Saydam’ın (39) Cedit Mahallesi Mut Caddesi'ndeki iş yerine gitti.Burada çıkan tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine Ersoy, üzerindeki tabancayla Saydam'ın kafasına ateş etti. Ersoy, daha sonra aynı silahla kendine ateş etti.İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, Saydam'ın yaşamını yitirdiğini belirledi.Ağır yaralı Ersoy da kaldırıldığı Karaman Devlet Hastanesinde yapılan müdahaleye rağmen kurtarılamadı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu