Eski Çevre Bakanı Fevzi Aytekin, telefon dolandırıcılığı mağduru oldu

TEKİRDAĞ (AA) - Tekirdağ'da yaşayan eski Çevre Bakanı Fevzi Aytekin, dolandırıldığı iddiasıyla polise başvurdu. Alınan bilgiye göre, telefonla Aytekin'i...

TEKİRDAĞ (AA) - Tekirdağ'da yaşayan eski Çevre Bakanı Fevzi Aytekin, dolandırıldığı iddiasıyla polise başvurdu.

Alınan bilgiye göre, telefonla Aytekin'i arayan kişi, komiser olduğunu ve uluslararası altın kaçakçılığı operasyonu düzenlediklerini söyledi.

Şüpheli, bu kapsamda eski bakandan, bankadaki altınlarını getirerek söylediği adreste kendilerine teslim etmesini istedi.

Bunun üzerine Aytekin, bankada çok miktardaki altınını, belirtilen adreste şüpheliye teslim etti.

Bir süre sonra dolandırıldığını anlayan Aytekin, Tekirdağ Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesine giderek şikayetçi oldu.

Polis, şüpheli ya da şüphelilerin yakalanması için çalışma başlattı.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE