Eski belediye meclis üyesine bıçaklı saldırı

Antalya'nın Serik ilçesinde eski MHP'li belediye meclis üyesi Çeşme, bıçaklanarak ağır yaralandı

ANTALYA (AA) - Antalya'nın Serik ilçesinde eski MHP'li belediye meclis üyesi Mustafa Çeşme, bıçaklı saldırıda ağır yaralandı.

Cumhuriyet Mahallesi Belpınar Caddesi'ndeki kahvehaneden çıkan Çeşme (55), kimlikleri henüz belirlenemeyen kişi ya da kişilerin bıçaklı saldırısına uğradı.

Vücudunun çeşitli yerlerinden bıçaklanarak ağır yaralanan Çeşme, çevredekiler tarafından Serik Devlet Hastanesine kaldırıldı. Çeşme'nin sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi.

Şüpheli ya da şüphelilerin yakalanması için çalışmalar sürüyor.

Çeşme'nin 1994-1999 döneminde belediye meclis üyeliği yaptığı öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ