Eski Bekarlar belediye başkanı pencereden düşerek hayatını kaybetti

Aksaray'da pencereden kar yağışını izleyen eski belde belediye başkanı müstakil evin ikinci katından düşerek hayatını kaybetti.

Olay, gece yarısı Aksaray'ın Gülağaç ilçesine bağlı Bekarlar köyünde yaşandı. Edinilen bilgiye göre, gece yarısı köydeki 2 katlı müstakil evin ikinci katındaki pencereden kar yağışını izlemek isteyen 84 yaşındaki Sabri Pamuk, iddiaya göre camı açıp dışarıya baktığı esnada aniden dengesini kaybederek aşağıya düştü.

Yaşlı adamın düştüğünü fark eden yakınları durumu hemen 112 Acil Çağrı Merkezine bildirdi. İhbar üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerince ilk müdahalesi yapılan yaşlı adam ambulansla Aksaray Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Servisine kaldırıldı.

Burada tedai altına alınan Pamuk, yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti.

7 çocuk babası olan Sabri Pamuk'un, 1994 yılında o dönem belde olan Bekarlar'da belediye başkanlığı yaptığı öğrenildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu