Eşiyle tartıştı bileklerini kesti

Konya’nın Kulu ilçesinde eşiyle tartışan bir kadın, bileklerini keserek intihar girişiminde bulundu.

Edinilen bilgiye göre, eşiyle henüz belirlenemeyen bir nedenle tartışan Ö.N., eline geçirdiği bıçakla bileklerini kesti. Ailesi tarafından fark edilen yaralı kadın, çağrılan ambulansla Kulu Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Tedavi altına alınan Ö.N.’nin hayati tehlikesinin bulunmadığı bildirildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR