Eşinin kullandığı traktörün altında kalan kadın öldü

Manisa'nın Sarıgöl ilçesinde üzüm topladığı sırada eşinin kullandığı traktörün altında kalan 69 yaşındaki kadın hayatını kaybetti

MANİSA (AA) - Manisa'nın Sarıgöl ilçesinde bağda çalışan eşinin kullandığı traktörün altında kalan kadın yaşamını yitirdi.

Alınan bilgiye göre, Fadime Sağıroğlu (69), bağda üzüm topladığı sırada eşi Mustafa Sağıroğlu'nun (71) kullandığı traktörün altında kaldı.

Ağır yaralanan kadın ambulansla Sarıgöl Devlet Hastanesine kaldırıldı. Fadime Sağıroğlu, buradaki ilk müdahalenin ardından sevk edildiği Manisa Celal Bayar Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Mustafa Sağıroğlu, jandarma ekiplerince gözaltına alındı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu