Eşinin gidişini kaldıramadı, yaşamına son verdi

Kayseri'nin Melikgazi ilçesinde iddiaya göre kısa süre önce eşi tarafından terk edilen genç adam kendini asarak, yaşamına son verdi.

Edinilen bilgiye göre, ilçeye bağlı Esenyurt Mahallesi Erman Sokak'ta ikamet eden iki çocuk babası Y.B. (25) halasıyla telefonla konuştuğu sırada iddiaya göre eşinden ayrılması sebebiyle bunalıma girdiğini ve intihar edeceğini söyleyerek, telefonu kapattı.

İzmir'de yaşayan halasının ihbarı üzerine bölgeye polis, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Y.B.'nin polis ekipleri tarafından çalınan kapıyı açmaması üzerine itfaiye ekipleri tarafından kapı açıldı. Ekipler tarafından evde yapılan incelemede Y.B. yatak odasında asılı bir halde bulundu.

Sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk kontrollerde Y.B.'nin hayatını kaybettiği belirlendi. Yapılan incelemelerin ardından Y.B.'nin cansız bedeni otopsi yapılmak üzere hastane morguna kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

ATSO Başkanı Ali Bahar Davasında Şok İddia: Eşim İtilmiş Olabilir
Markette başörtülü kadınlara kıyafetleri üzerinden sözlü taciz
Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı