Eşini öldürüp intihar etti

Antalya'nın Konyaaltı ilçesinde eşini bıçaklayarak öldüren kişi 7'nci kattan atladı

ANTALYA (AA) - Antalya'nın Konyaaltı ilçesinde eşini bıçaklayarak öldüren kişi, 7'nci kattan atlayarak intihar etti.

Sarısu Mahallesi'nde yaşayan Enver E. (35), henüz belirlenemeyen bir nedenle eşi Seda E. (31) ile tartışmaya başladı.

Tartışmanın büyümesi üzerine Enver E. eşini bıçakladıktan sonra 7'nci kattaki terastan aşağı atlayarak intihar etti.

İhbar üzerine olay yerine gelen polis ve sağlık ekipleri, çiftin hayatını kaybettiğini belirledi.

İki çocuk sahibi olduğu belirtilen çiftin cenazesi, olay yerindeki incelemenin ardından otopsi için Antalya Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

Cenazeler, işlemlerin ardından toprağa verilmek üzere yakınlarına teslim edildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL