Eşini eve almayınca bıçaklandı

Konya'da eşini eve almak istemeyen kadın, kocası tarafından boğazından bıçaklandı.

Karatay Hocahabip Mahallesi Kadılar Sokak'ta meydana geldi. Aralarında şiddetli geçimsizlik olduğu iddia edilen Melahat E. (47) eşi Kemal E.'yi (50) eve almak istemeyince aralarından tartışma çıktı.

 

Tartışmanın büyümesi üzerine Kemal E. elinde bulunan bıçakla eşi Melahat E.'yi boğazından yaraladı. Boğazından bıçaklanan Melahat E. olay yerine gelen ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırılırken, Kemal E. hastanedeki sağlık kontrolünün ardından gözaltına alındı.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?