Eşini bıçaklayan sanığa 10 yıl hapis

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de, eşini birden fazla bıçak darbesiyle yaralayan sanığa 10 yıl hapis cezası verildi. 1. Ağır Ceza Mahkemesindeki karar...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de, eşini birden fazla bıçak darbesiyle yaralayan sanığa 10 yıl hapis cezası verildi.

1. Ağır Ceza Mahkemesindeki karar duruşmasında tutuklu sanık Cihat Y. (24) ile avukatı hazır bulundu.

Sanık, duruşmadaki son savunmasında, pişman olduğunu söyledi. Cihat Y, "Çok pişmanım. Tahliyemi ve beraatimi istiyorum." diye konuştu.

Mahkeme heyeti, "Kasten öldürmeye teşebbüs" suçlamasıyla yargılanan sanığı 10 yıl hapse mahkum etti.

Eskişehir'de geçen yıl ekim ayında Odunpazarı ilçesi Çankaya Mahallesi'nde Cihat Y. ile eşi G.Y. (21) arasında tartışma çıkmış, eşini birden fazla bıçak darbesiyle yaralayan Cihat Y. gözaltına alınmış, çıkarıldığı mahkemece tutuklanmıştı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL