Eşi öldürülen genç kadın intihar girişiminde bulundu

Beyşehir’de eşi kardeşi tarafından av tüfeğiyle öldürülen genç kadın intihar girişiminde bulundu

Dilek B. (19) eşinin, erkek kardeşi tarafından gözlerinin önünde öldürülmesinin ardından çok sayıda ilaç içerek intihar etmek istedi. Beyşehir Devlet Hastanesi'ne kaldırılan genç kadın, burada yapılan ilk müdahalesinin ardından Konya Meram Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edildi. Dilek B'nin yapılan tedavinin ardından taburcu edildiği öğrenildi. Sadık Erkoç (27), kaçırarak evlendiği Dilek Erkoç'la evliliklerine karşı çıkan kayınpederinin evinin önüne gelmiş, otomobilinden inerken tartıştığı kayınbiraderi H.B. tarafından av tüfeğiyle başından vurulmuştu. Ağır yaralanan Erkoç, hastaneye götürülürken hayatını kaybetmişti. Polis ekipleri tarafından Beyşehir Devlet Hastanesi'ne getirilen Dilek B, yaşadığı şoku uzun süre üzerinden atamamış, bir süre müşahede alında tutulmuştu

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti