Selçuklu Belediye Başkanı Doç. Dr. Adem Esen, Hizmet-iş Sendikası Konya Şube Başkanı Mustafa BARAN ve Bem-Bir-Sen Konya Şube Başkanı Sait Közoğlu‘yu makamlarında ziyaret etti.
İşçi ve memura borcu olmayan ender belediyelerden biri olduklarını ifade eden Başkan Esen, “Belediye olarak yaptığımız yatırımlarda ve hizmetlerde vefakarca çalışan personelimizin emeği büyüktür. İşçilerimize maaşlarını, ikramiyelerini ve diğer sosyal haklarını zamanında ödedik. Bu manada emeğe ve alın terine büyük önem veriyoruz. İşçi ve memur personelimize yönelik olarak düzenlediğimiz hizmet içi eğitim seminerleri verimi artırmış ve hizmette kaliteyi getirmiştir. Belediye olarak odalar, sendikalar ve tüm sivil toplum örgütleri ile son derece iyi ilişkiler içerisinde olduk. Selçuklu’ya hep en iyi hizmeti vermenin gayreti içerisinde olduk.”dedi. Selçuklu Belediyesi olarak hizmette kaliteyi yakaladıklarını ve ISO 9001-2008 Kalite Yönetim Sistemi Belgesini aldıklarını, İş Sağlığı ve Güvenliği Belgesi olan OHSAS ve Çevre Yönetim Sistemi belgesini almak için gerekli çalışmaları tamamladıklarının altını çizen Selçuklu Belediye Başkanı Doç. Dr. Adem Esen “ Amacımız; personelimizi en iyi şekilde yetiştirmek, çalışanlarımızın niteliklerini artırmak, daha iyi ve kaliteli hizmeti sunmak ve böylelikle hemşehri memnuniyetini artırmaktır.”dedi. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Hizmet-iş Sendikası Konya Şube Başkanı Mustafa Baran “Hizmet-iş sendikası olarak Belediye Başkanımızla başarılı bir on yıl geçirdik. Problemlerimiz karşılıklı diyalog ve anlayış içersinde çözdük. İşçilerimizin haklarının ödenmesi ve sosyal desteğin sağlanması noktasında belediye başkanımız sürekli destek verdi. Tüm sivil toplum örgütleri ve sendikalarla son derece iyi ilişkiler içerisinde olan Başkan Esen’i gerçekleştirdiği çalışmalarından dolayı kutluyorum. Yeni hayatında kendisine başarılar diliyor, ziyaretlerinden dolayı teşekkür ediyorum” dedi. Selçuklu Belediye Başkanı Doç. Dr. Adem Esen’in, Avrupa Yerel Yönetimler Meclisin’de Konya’yı temsil ettiğini ve Selçuklu’da çıtayı yükselttiğini vurgulayan Bem-Bir-Sen Konya Şube Başkanı Sait Közoğlu, Selçuklu’da yapılan başarılı hizmetler ve çalışmalardan dolayı teşekkür etti. Sait Közoğlu, yapılan hizmet ve çalışmalarda kendileriyle istişare edildiğini ve bunun hizmetlerin daha verimli ve başarılı olmasına katkı sağladığını belirtti.