Esen ve Görücü'den kan bağışı

Kızılay'ın düzenlediği kampanyaya katılarak kan bağışında bulundular.

Selçuklu Kaymakamı Şükrü Görücü ve Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen, Kızılay Kan Merkezince düzenlenen kampanyaya katılarak kan bağışında bulundular.

Görücü ve Esen, Kız Ortaokulu bahçesinde Kızılay Kan Merkezinin kurduğu çadırda kan bağışında bulunarak kampanyaya destek verdiler.

Kan vermenin bir vatandaşlık görevi olduğunu ifade eden Görücü, ''Belediyelerimiz ve diğer resmi kurumlarımız kan bağışı kampanyaları düzenlemelidir. Kan bağışında bulunarak destek veren Selçuklu Belediye Başkanımızı ve belediye çalışanlarını kutluyorum'' dedi.

Kızılay Kan Merkezi yetkilileri, Görücü ve Esen'e desteklerinden dolayı teşekkür ettiler. 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?