Esen: Çalışanın yanında olduk

Selçuklu Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü müteahhit çalışanları, Selçuklu Belediye Başkanı Doç. Dr. Adem Esen’i ziyaret etti

Selçuklu Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü müteahhit çalışanları, Selçuklu Belediye Başkanı Doç. Dr. Adem Esen’i ziyaret etti. İşçi ve memura borcu olmayan ender belediyelerden biri olduklarını ifade eden Başkan Esen, “Belediye olarak yaptığımız yatırımlarda ve hizmetlerde vefakarca çalışan personelimizin emeği büyüktür. Personelimize, gerek memur gerek işçi ve gerekse de müteahhit işçilerimize maaşlarını, ikramiyelerini ve diğer sosyal haklarını zamanında ödedik. Özellikle müteahhit işçilerimizin haklarının korunmasına çok fazla özen gösterdik. Bu manada emeğe ve alın terine büyük önem veriyoruz. Bu kurum hepimizin kurumu ve bu doğrultuda belediyelerimizin güçlü olması hepimizin lehinedir. Tüm çalışan personelimize yönelik olarak düzenlediğimiz hizmet içi eğitim seminerleri verimi artırmış ve hizmette kaliteyi getirmiştir. Selçuklu’ya hep en iyi hizmeti vermenin gayreti içerisinde olduk. Tüm personelimize teşekkür ediyorum” dedi. Selçuklu Belediyesi olarak hizmette kaliteyi yakaladıklarını ve ISO 9001-2008 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi, İş Sağlığı ve Güvenliği Belgesi olan OHSAS ve Çevre Yönetim Sistemi belgesini aldıklarının altını çizen Selçuklu Belediye Başkanı Doç. Dr. Adem Esen “ Amacımız; tüm personelimizi en iyi şekilde yetiştirmek, çalışanlarımızın niteliklerini artırmak, daha iyi ve kaliteli hizmeti sunmak ve böylelikle hemşehri memnuniyetini artırmaktır.” dedi. Temizlik İşleri Müdürlüğü Müteahhit işçileri ise bugüne kadar vermiş oldukları her türlü destekten dolayı Selçuklu Belediye Başkanı Doç. Dr. Adem Esen’e teşekkür ederek plaket takdim ettiler.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?