Eşekten düşen kişi öldü

Gaziantep'te eşekten düşerek ağır yaralanan kişi, yaklaşık 2 aydır tedavi gördüğü hastanedeki yaşam mücadelesini kaybetti

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te eşekten düşen kişi, yaklaşık 2 aydır tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti.

Alınan bilgiye göre, merkez Şehitkamil ilçesinin Taşlıca Mahallesi'nde yaşayan Sait Karabağ (67), fıstık bahçesinden dönerken bindiği eşekten, dengesini kaybederek düştü.

Ağır yaralanan Karabağ, yakınları tarafından kaldırıldığı Dr. Ersin Arslan Eğitim ve Araştırma Hastanesindeki ilk müdahalenin ardından özel bir hastaneye sevk edildi.

Yaklaşık 2 aydır hastanede tedavi gören Karabağ, bu sabah yaşamını yitirdi.

Karabağ'ın cenazesi, Gaziantep Adli Tıp Kurumunda yapılan otopsinin ardından yakınlarına teslim edildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL