Erzurum'da üniversite öğrencisi uyuşturucudan hayatını kaybetti

Erzurum'da arkadaşlarıyla kiraladıkları evde uyuşturucu kullanan Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi öğrencisi yaşamını yitirdi

ERZURUM (AA) - Erzurum'da arkadaşlarıyla kaldıkları evde uyuşturucu kullanan üniversite öğrencisi hayatını kaybetti.

AA muhabirinin edindiği bilgiye göre, Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi 4. sınıf öğrencisi 22 yaşındaki A.C.Y, Yukarı Mumcu Mahallesi'nde kiraladıkları evde arkadaşlarıyla uyuşturucu madde kullandı.

Uyuşturucunun etkisiyle A.C.Y'nin fenalaştığını farkeden arkadaşları, durumu 112 Acil Sağlık ekiplerine bildirdi.

Olay yerine gelen sağlık ekipleri, Yılmaz'ın hayatını kaybettiğini belirledi.

Ceset, olay inceleme ekiplerinin evdeki incelemelerinin ardından otopsi için Erzurum Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL