Erzurum'da karbonmonoksit zehirlenmesi

Aşkale ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 2'si çocuk 5 kişi tedavi altına alındı

ERZURUM ( AA) - Aşkale ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 5 kişi tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Kıbrıs Mahallesi Demirkıran Sokak'ta yaşayan, M.Ü. (58), H.Ü. (30), A.Ü. (22), B.Ü. (3), S.İ.Ü. (1) mide bulantısı ve baş dönmesi şikayetiyle Aşkale Devlet Hastanesine başvurdu.

Burada yapılan muayene sonucu ailenin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlendi. Bunun üzerine 5 kişi Erzurum Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edildi.

Hayati tehlikesi bulunmayan aile fertlerinin tedavileri devam ediyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL