Erzincan'da karbonmonoksit zehirlenmesi

Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 4 kişi hastaneye kaldırıldı

ERZİNCAN (AA) - Erzincan'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 4 kişi hastaneye kaldırıldı.

Halitpaşa Mahallesi'nde oturan Erhan Bayrak (49), kendisinin yanı sıra eşi Nuran (51) ile çocukları Meryem (25) ve Mustafa Bayrak'ın (19) rahatsızlanması üzerine 112 Acil Sağlık görevlilerinden yardım istedi.

Eve gelen ambulanstaki sağlık ekiplerince Erzincan Mengücek Gazi Eğitim Araştırma Hastanesine kaldırılan 4 kişilik aile, burada tedavi altına alındı.

Tedavisi hastanede devam eden aile fertlerinin hayati tehlikesinin bulunmadığı belirtildi.

Polislerce evde yapılan incelemede Bayrak ailesinin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri anlaşıldı.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE