Erzincan'da 4,1 büyüklüğündeki deprem

Vali Arslantaş:- "Depremde kent merkezi ilçeler ve beldelerde herhangi bir can ve mal kaybı yaşanmamıştır. AFAD, Kızılay, Jandarma, Emniyet ve UMKE ekiplerimiz çalışmalarını sürdürmektedir"

ERZİNCAN (AA) - Erzincan Valisi Ali Arslantaş, kentte meydana gelen 4,1 büyüklüğündeki depremde can ve mal kaybı yaşanmadığını bildirdi.

Vali Arslantaş, AA muhabirine yaptığı açıklamada, saat 14.05'de merkez üssü Işıkpınar köyü olan 4,1 büyüklüğünde deprem meydana geldiğini anımsattı.

Arslantaş, şunları kaydetti:

"Meydana gelen depremde kent merkezi ilçeler ve beldelerde herhangi bir can ve mal kaybı yaşanmamıştır. AFAD, Kızılay, Jandarma, Emniyet ve UMKE ekiplerimiz çalışmalarını sürdürmektedir. Yaşanan panik dolayısıyla birkaç vatandaşımız rahatsızlanmıştır. Ekiplerimiz gerekli müdahalede bulunmuştur. Tüm hemşehrilerimize geçmiş olsun."

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL