Açık Basketbol Sahasında verilen iftar yemeğine Konya Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Ömer Ersöz, Şube Müdürleri, Personel, Antrenör ve yakınları katıldı. Yemekten önce bu sene emekli olan personel Şükrü Öğütçü’ye teşekkür plaketi takdim eden Ömer Ersöz; vermiş olduğu emek ve hizmetlerden dolayı teşekkür ederken bundan sonraki yaşantısında başarı dileklerinde bulundu. Daha sonra yapılan dualarla iftar yemeğine geçildi.
Ersöz, iftarını personelle açtı
Konya Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Personeli her Ramazan ayında olduğu gibi bu yıl da geleneksel olarak verilen iftar davetinde buluştu
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ