Erşan, evde sağlık hizmetleri personelini ziyaret etti

İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Erşan, Evde Sağlık Koordinasyon Merkezi, Kayseri Şehir Hastanesi Evde Sağlık Hizmetleri ve Kayseri Devlet Hastanesi Evde...

İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Erşan, Evde Sağlık Koordinasyon Merkezi, Kayseri Şehir Hastanesi Evde Sağlık Hizmetleri ve Kayseri Devlet Hastanesi Evde Sağlık Hizmetleri Birimlerini ziyaret etti.

Evde Sağlık Hizmetleri personeline gösterdikleri özveri ve gayretten dolayı teşekkür eden Erşan, "Her zaman olduğu gibi seçim sürecinde de hastalarımızı yalnız bırakmayıp sandıklara kadar ulaşmasını sağladınız. Sizlerin nezdinde tüm evde sağlık hizmetleri çalışanlarımıza gayretlerinden dolayı teşekkür ediyor, çalışmalarınızda kolaylıklar diliyorum" dedi.

Ziyaretleri sırasında İl Sağlık Müdürü Erşan'a, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Dr. Ahmet Özyalçın ve Başkan Yardımcısı Dr. Yusuf Doğan eşlik etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ