Edinilen bilgiye göre, Konya Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü Narkotik Büro Amirliği ekipleri, Gaziantep'ten Konya'daki sokak satıcılarına uyuşturucu getirileceği bilgisine ulaştı. Bunun üzerine harekete geçen ekipler, Ereğli yol kavşağında şehirlerarası otobüsten inen ve siyah poşette sarılı uyuşturucuyu toprağa gömmeye çalışan Bünyamin F'yi (48) suç üstü yakaladı. Poşette, yarım kilogram eroin olduğu öğrenildi. Konya Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilen Bünyamin F'nin polisteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edileceği bildirildi.
Eroini toprağa gömmek isteyen kişi yakalandı
Konya'da bir kişi il dışından getirdiği eroini toprağa gömmek isterken suç üstü yakalandı.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?