Ermenek'te karbonmonoksit zehirlenmesi

KARAMAN (AA) - Ermenek ilçesinde kömür ocağından sızan karbonmonoksit gazından etkilenen 6 kişi tedavi edildikten sonra taburcu edildi.Alınan bilgiye göre...

KARAMAN (AA) - Ermenek ilçesinde kömür ocağından sızan karbonmonoksit gazından etkilenen 6 kişi tedavi edildikten sonra taburcu edildi.

Alınan bilgiye göre ilçeye bağlı Yerbağ köyünde bulunan kömür ocağında gaz ölçüm cihazının sinyal vermesi üzerine işçiler tahliye edildi.

Tahliye işlemi sırasında karbonmonoksit gazından etkilenen 6 işçi, Ermenek Devlet Hastanesine kaldırıldı.

İşçiler, tedavileri sonrası taburcu edildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL