Ereğlispor’da 3 isimle yollar ayrıldı

Bu sezon Bölgesel Amatör Lig’de (BAL) Konya’yı temsil edecek Ereğlispor, 3 futbolcusuyla yollarını ayırdı.

 

 Yeşil-beyazlılar, İbrahim Özkan, Fikret Dirdi, Yusuf Talaşlı ile yapılan görüşme sonrası karşılıklı olrak anlaşarak yollarını ayırdı. Futbolculara emeklerinden dolayı teşekkür eden Ereğlispor yönetimi bundan sonraki futbol hayatlarında başarı diledi. Spor Servisi

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ