Konya’nın Ereğli ilçesinde, bir kamyonette çıkan yangın itfaiye tarafından söndürüldü.
İddiaya göre, S.K. idaresindeki 42 SH 434 plakalı kamyonet Adana’dan Konya istikametine seyir halindeyken, sürücü araç içerisinde içtiği sigaranın izmaritini dışarı attı. Yanan sigara rüzgarın da etkisiyle savrularak aracın kasasına düştü ve eşyalar tutuşmaya başladı. Olaya Ereğli Belediyesi İtfaiye Ekipleri kısa sürede müdahale ederek yangını kontrol altına aldı. Yangında bir kişinin etkilenerek hastaneye kaldırıldığı öğrenilirken, kasadaki ev eşyalarının büyük bölümünün kullanılamaz hale geldiği kaydedildi.
Ereğli’de araçta yangın
Konya’nın Ereğli ilçesinde, bir kamyonette çıkan yangın itfaiye tarafından söndürüldü
POLİS-ADLİYE Haberleri
Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu