Erdoğan'dan tebrik telgrafı

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu Başkanı Arslan'a dünya şampiyonu olmalarından dolayı telgraf gönderdi

ANKARA (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu Başkanı Osman Arslan'a telgraf göndererek, tebrik etti.

Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezinden yapılan yazılı açıklamaya göre, Cumhurbaşkanı Erdoğan, İşitme Engelliler Erkek Milli Futbol Takımının üst üste ikinci kez dünya şampiyonu olması dolayısıyla Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu Başkanı Arslan'a tebrik telgrafı gönderdi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL