Erdoğan'dan şehit polisin ailesine taziye telgrafı

Cumhurbaşkanı Erdoğan, şehit polis memuru Bozgeyik'in ailesine telgraf göndererek başsağlığı diledi

ANKARA (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul Beşiktaş'taki terör saldırısında yaralanan ve tedavi gördüğü hastanede şehit olan polis memuru Ufuk Bozgeyik'in ailesine telgraf göndererek taziyeleri bildirdi.

Edinilen bilgiye göre, Erdoğan, İstanbul-Beşiktaş'ta Çevik Kuvvet otobüsü ve TOMA aracına yapılan bombalı saldırıda yaralanan ve tedavi gördüğü hastanede şehit olan Bozgeyik'in ailesine başsağlığı telgrafı gönderdi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL