Erdoğan'dan şampiyon Galatasaray'a tebrik telgrafı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Galatasaray Spor Kulübü Başkanı Mustafa Cengiz'e tebrik telgrafı gönderdi

ANKARA (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Spor Toto Süper Lig'de 2017-2018 sezonunu şampiyon tamamlayan Galatasaray'ın kulüp başkanı Mustafa Cengiz'i kutladı.

Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezi'nden yapılan açıklamaya göre, Erdoğan, Galatasaray'ın Spor Toto Süper Lig'de şampiyon olması dolayısıyla sarı kırmızılı kulübün başkanı Cengiz'e tebrik telgrafı gönderdi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL