Erdoğan'dan Kral Selman'a başsağlığı

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Suudi Arabistan Kralı Selman Bin Abdulaziz Al Suud'a kardeşi Emir Türki Bin Abdulaziz Al Suud'un vefatı dolayısıyla taziyelerini iletti

İSTANBUL (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Suudi Arabistan Kralı Selman Bin Abdulaziz Al Suud'u telefonla arayarak kardeşi Emir Türki Bin Abdulaziz Al Suud'un vefatı dolayısıyla taziyelerini iletti.

Cumhurbaşkanlığı kaynaklarından edinilen bilgiye göre Emir Türki'nin vefatından derin üzüntü duyduğunu belirten Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kral Selman'a ve onun şahsında tüm Suud halkına başsağlığı dileğinde bulundu.

Suudi Arabistan'ın ilk kralı Abdulaziz'in 21. erkek çocuğu olan Türki Bin Abdulaziz, 84 yaşında yaşlılığa bağlı sebeplerle hayatını kaybetmişti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL