Erdoğan ve Yıldırım'dan Aksaray Belediyesine ziyaret

AKSARAY (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Başbakan Binali Yıldırım, Aksaray Belediyesine ziyarette bulundu.Erdoğan ve Yıldırım, Tuz Gölü...

AKSARAY (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Başbakan Binali Yıldırım, Aksaray Belediyesine ziyarette bulundu.

Erdoğan ve Yıldırım, Tuz Gölü Doğalgaz Depolama Tesisi ve yapımı tamamlanan kamu yatırımlarının toplu açılış töreninin ardından Aksaray Belediyesine geçti.

Basına kapalı gerçekleşen ve yaklaşık 1 saat süren ziyarette, Erdoğan ve Yıldırım, Belediye Başkanı Haluk Şahin Yazgı'dan kentteki çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Ziyaret sonrası Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Başbakan Yıldırım, belediye önünde kendilerini bekleyen vatandaşları selamladı.

Ziyarette, Erdoğan ve Yıldırım'a, Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ile milletvekilleri ve diğer yetkililer eşlik etti.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE