Erdoğan İstanbul'da restoranda yemek yedi vatandaşlarla sohbet etti

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Üsküdar’da bir restoranda yemek yedikten sonra vatandaşlarla sohbet etti.  

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Vahdettin Köşkü’ndeki görüşmelerinin ardından Üsküdar’da bir restoranda yemek yedi. Erdoğan restoranda yemek yedikten sonra vatandaşlarla sohbet etti.  
 
Cumhurbaşkanı Erdoğan , gün içinde Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas ve Ukrayna Devlet Başkanı Vladimir Zelenskiy ile telefonda, Hamas Siyasi Büro Başkanı İsmail Heniyye ve beraberindeki heyetle Vahdettin Köşkü’nde görüşmüştü. 


 
Erdoğan, restorandan ayrılırken kendisine sevgi gösterisinde bulunan vatandaşları selamladı. 

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU