Erdemli Orman İşletme Müdürlüğüne araç desteği

Orman Genel Müdürlüğü tarafından yangınla mücadele hizmetlerinde kullanılmak üzere gönderilen 12 tonluk su ikmal aracı, Mersin Orman Bölge Müdürlüğüne...

Orman Genel Müdürlüğü tarafından yangınla mücadele hizmetlerinde kullanılmak üzere gönderilen 12 tonluk su ikmal aracı, Mersin Orman Bölge Müdürlüğüne bağlı Erdemli Orman İşletme Müdürlüğüne törenle teslim edildi.

Mersin Orman Bölge Müdürü Mustafa Yalçın, törende yaptığı konuşmada, Bölge Müdürlüğünün 2023 yılı yangınla mücadelede 79 ilk müdahale aracı, 57 arazöz, 21 su ikmal aracı ve 1 adet su tankeri ile hizmet verileceğini belirterek, "Yeni alınan araçlar Bölge Müdürlüğümüze özellikle yangınla mücadelede büyük katkılar sağlayacaktır. Bu çerçevede bu araçların kazandırılmasında emeği geçenlere teşekkür ederim" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı