Erbaş'tan "sigarayı bırakın" çağrısı

Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş:- "Sigara kullanan herkese sigarayı bırakma çağrısında bulunuyorum"

ANKARA (AA) - Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, sigara bırakma çağrısında bulundu.

Erbaş, Dünya Sigarayı Bırakma Günü dolayısıyla Twitter'dan mesaj paylaştı.

Ali Erbaş, mesajında "9 Şubat Sigarayı Bırakma Günü vesilesiyle, insanlığın bu büyük tehlikeden, bu vahim bağımlılıktan kurtulmasını diliyor, sigara kullanan herkese sigarayı bırakma çağrısında bulunuyorum." ifadesini kullandı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL