Engelliler odası ilgi görüyor

Karatay Belediye binasının zemin katında bulunan engelliler odası büyük ilgi görüyor.

Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli yaptığı yazılı açıklamada şunları kaydetti:

''Toplumun birer parçası olan engellilere her zaman destek olmaya devam edeceğiz. Sosyal Belediyecilik anlayışıyla toplumun her kesimine hizmet etmeyi prensip edindik. Engellilerin önündeki engelleri kaldırmak, onların gözlerindeki parıltıyı görmek bizler için son derece mutluluk verici bir olaydır. Engelli vatandaşların sosyal hayattan kopmamaları için her fırsatta engellilere yönelik programlar düzenliyoruz. Bu etkinliklere devam edeceğiz. Engelliler odası büyük ilgi görüyor. Önümüzdeki günlerde engelliler odasında mutlu bir çiftin nikahını kıyacağız.''

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?