Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli yaptığı yazılı açıklamada şunları kaydetti:
''Toplumun birer parçası olan engellilere her zaman destek olmaya devam edeceğiz. Sosyal Belediyecilik anlayışıyla toplumun her kesimine hizmet etmeyi prensip edindik. Engellilerin önündeki engelleri kaldırmak, onların gözlerindeki parıltıyı görmek bizler için son derece mutluluk verici bir olaydır. Engelli vatandaşların sosyal hayattan kopmamaları için her fırsatta engellilere yönelik programlar düzenliyoruz. Bu etkinliklere devam edeceğiz. Engelliler odası büyük ilgi görüyor. Önümüzdeki günlerde engelliler odasında mutlu bir çiftin nikahını kıyacağız.''
Memleket