Engelliler odası hizmete açıldı

Karatay Belediyesi binasında yapımı tamamlanan Engelliler Odası hizmete açıldı.

Düzenlenen törene Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, Türkiye Sakatlar Derneği Konya Şube Başkanı Ahmet Mıhçı ve vatandaşlar katıldı. Törende konuşan Başkan Hançerli, toplumun birer parçası olan engellilere her zaman destek olmaya devam edeceklerini ifade ederek, “Buradaki amacımız, engellilerin engelini kaldırmaktır. Hizmete girecek olan odamızın tüm engelliler için buluşma, görüşme ve dinlenme merkezi haline gelmesini ve engellilerin burayı boş bırakmamalarını diliyorum” dedi. Konuşmaların ardından Engelliler Odası, kurdele kesilerek hizmete açıldı.

Memleket

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?