Engelli vatandaşlara sema gösterisi

Konya'da görme ve duyma engelliler ile bedensel engelliler, sema gösterisi izledi.

Büyükşehir Belediyesi tarafından her ayın son Perşembe'sinde Mevlana Kültür Merkezi'nde düzenlenen sema gösterisine bu kez birçok kişinin yanısıra, Görmeyenleri Koruma, Sakatlar, Sağır ve Dilsizler'in Dernek Başkanları ile üyeleri de katıldı. Sema öncesinde Sakatlar Derneği Başkanı Ahmet Mıhçı, Kamu Yararına Görmeyenleri Koruma Derneği Konya Şube Başkanı Veli Özdoğan ile Sağır ve Dilsizler Derneği Başkanı İlhami Eren bir basın açıklama yaptı. Mıhçı, özürlülerin de diğer insanlar gibi her şeyi yapması gerektiğini belirtirken, Özdoğan, Konya'da 3 ayrı özürlü grubunu biraraya getirdiklerini ifade ederken, "Sağımda dik duramayan Sakatlar Derneği Başkanı, solumda sessiz duran İşitme Engelliler Derneği Başkanı’dır. Biz bütün bu manevi etkinliklere görerek, duyarak değil hissederek takip ederiz" dedi. Açıklama sırası Eren'e gelince, önce mikrofonlar uzatıldı, sonra ise açıklama işaret diliyle olunca uzatılan mikrofonlar işe yaramadı. İşaret diliyle açıklamalarda bulunan Eren, Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan bu etkinliğe katılmaktan duydukları memnuniyeti anlattı.


Sema programından önce Mesnevi ile ilgili bilgiler verildi. Birçok vatandaşın da katıldığı ücretsiz sema gösterisi, her zaman olduğu gibi yine izleyenleri büyüledi.


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?