AK Parti milletvekili aday adayı Mehmet Ali Çelik, bugüne kadar edindiği bilgi, birikim ve tecrübesini Konya ve insanlar için hizmete dönüştürebilmek gayesiyle aday olduğunu açıkladı. Çelik, Selçuk Otel'de düzenlediği basın toplantısında, yıllardır Konya'da ticaret, sanayi ve inşaat işleriyle uğraştığını söyledi. Bunun yanı sıra birçok sivil toplum kuruluşunda başkan ve yönetim kurulu üyesi olarak görev yaptığını bildiren Çelik, halen Konya Ticaret Odası Disiplin Kurulu Başkanlığı, Konya Sivil Toplum Platformu Kurucu üyeliği, Eğitime Yüzde 100 Destek Kampanyası sivil üyeliği ile Onkoloji Hastanesi Yaptırma Oluşumu Başkanlığı ve Onkoloji Hastanesi Hatıra Ormanı Oluşumu Başkanlığı görevlerini yürüttüğünü belirtti. Konya'ya 72 okul projesi kazandırılmasına katkı sağladığını ifade eden Çelik, “Bundan büyük bir mutluluk ve haz duyuyorum. Halka hizmetin tadına vardım ve bu mutluluğu defalarca yaşadım. Konya Onkoloji Hastanesi’nin yapımının başlamasına vesile oldum ve halen de tüm maddi manevi desteğimi sürdürüyorum” dedi.
AK Parti'den 14 Mayısta 23. dönem milletvekilliği aday adaylığı için başvurusunu yaptığını bildiren Çelik, “Allah nasip eder, Genel Merkezimiz uygun görürse, 'Halka hizmet Hak'ka hizmet' parolasıyla bu güne kadar edindiğim bilgi, birikim ve tecrübemi sosyal ve kültürel hayattaki heyecanımı Konyamız ve insanımız için hizmete dönüştürebilmek gayesiyle yola çıkmış bulunuyorum” diye konuştu. Mehmet Emin Yumuşak-Memleket