Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığından enerji kimlik belgesi açıklaması

ANKARA (AA) - Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, 1 Ocak 2020 itibarıyla binalar veya bağımsız bölümlere ilişkin alım, satım ve kiralama işlemlerinde...

ANKARA (AA) - Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, 1 Ocak 2020 itibarıyla binalar veya bağımsız bölümlere ilişkin alım, satım ve kiralama işlemlerinde enerji kimlik belgesi düzenlenme şartının aranacağını bildirdi.

Bakanlığın internet sitesinden yapılan açıklamada, "Binalarda Enerji Performansı Yönetmeliği"ndeki enerji kimlik belgesi uygulamasına ilişkin detaylara yer verildi.

Açıklamada, "1 Ocak 2020 itibarıyla binalar veya bağımsız bölümlere ilişkin alım, satım ve kiraya verme ile ilgili iş ve işlemlerde enerji kimlik belgesi düzenlenmiş olması şartı aranacaktır. Binanın veya bağımsız bölümün satılması veya kiraya verilmesi safhasında, mal sahibi enerji kimlik belgesinin bir suretini alıcıya veya kiracıya verir." ifadesi kullanıldı.

Ekonomi Haberleri

TCMB Haziran Raporu: Enflasyon Beklentilerinde Son Durum
Lüks Konutların Arasında Kalan Hasanağa'da Tarım Savaşı
Karacabey'de Soğan Üreticisi Mutlu: Fiyatlar Yüzleri Güldürdü
Yeni Renault Megane E-Tech Elektrikli: 2026’da Türkiye’de!
6 AY 6 BİN KİLOMETRE KURALI UZATILDI