Enerji Bakanlığı'nda 300 personel uzaklaştırıldı

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı'nda FETÖ/PDY ile mücadele kapsamında 300 kişi açığa alınarak haklarında soruşturma başlatıldıEnerji Bakanlığı'nda 300 personel uzaklaştırıldı

ANKARA (AA) - Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı'nda Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) ile mücadele kapsamında, 300 kişi açığa alındı.

Enerji Bakanlığı'nın resmi twitter hesabından yapılan açıklamada, "Bakanlığımız birimlerinde FETÖ-PDY bağlantılı olduğu tespit edilen 300 kişi açığa alınmış ve haklarında soruşturma başlatılmıştır" ifadelerine yer verildi.

Bakanlıkta, FETÖ-PDY ile irtibatlı kamu personeline yönelik çalışmaların sürdürülmekte olduğu kaydedildi.

 

AA

Ekonomi Haberleri

TCMB Haziran Raporu: Enflasyon Beklentilerinde Son Durum
Lüks Konutların Arasında Kalan Hasanağa'da Tarım Savaşı
Karacabey'de Soğan Üreticisi Mutlu: Fiyatlar Yüzleri Güldürdü
Yeni Renault Megane E-Tech Elektrikli: 2026’da Türkiye’de!
6 AY 6 BİN KİLOMETRE KURALI UZATILDI