Endonezya'daki feribot kazası

Ölü sayısı 5'e çıktı

TUBAN (AA) – Endonezya'nın Bali ve Java adaları arasındaki bölgede bir feribotun batması sonucu hayatını kaybedenlerin sayısı 5'e çıktı.

Polis yetkilileri, cuma günü Bali Boğazı'nda "Rafelia 2" isimli feribotun batmasının ardından 2 kişinin daha cesedine ulaşıldığını, ölü sayısının 5'e yükseldiğini açıkladı. Yetkililer, bölgede arama faaliyetlerinin devam ettiğini söyledi.

Batan feribottan 76 kişinin kurtarılmış, bunlardan yaralanan 10'u hastaneye kaldırılmıştı.

Kapasitesinden fazla yolcu taşıdığı tahmin edilen feribotta kaç yolcu bulunduğuyla ilgili kesin bir rakam verilmemişti.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL