Endonezya'da "yolsuzlukla" suçlanan bakan istifa etti

CAKARTA (AA) - Yolsuzlukla suçlanan Endonezya Gençlik ve Spor Bakanı İmam Nahrawi, görevinden istifa etti.Tempo gazetesinin haberine göre, yolsuzluk soruşturmasında...

CAKARTA (AA) - Yolsuzlukla suçlanan Endonezya Gençlik ve Spor Bakanı İmam Nahrawi, görevinden istifa etti.

Tempo gazetesinin haberine göre, yolsuzluk soruşturmasında adı geçen Bakan Nahrawi'nin Ulusal Spor Komitesi fonundan 26,5 milyar rupiah (yaklaşık 1,9 milyon dolar) rüşvet aldığı iddiaları istifasına yol açtı.

Nahrawi'nin istifa mektubunu kabul eden Devlet Başkanı Joko Widodo, bakanlık görevine yeni atama ya da vekaleten görevin yürütülmesine ilişkin çalışmalara başlandığını ifade etti.

Yolsuzlukla Mücadele Kurumu (KPK), dün, Nahrawi hakkında yolsuzluk soruşturması başlatıldığını açıklamıştı.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu