Endonezya'da yolcu teknesinin alabora olması

42 yolcu kurtarıldı, bir kişi kayıp

CAKARTA (AA) - Endonezya’nın Kuzey Kalimantan eyaletinde, nehirde alabora olan yolcu teknesinden 42 kişinin sağ olarak kurtarıldığı bildirildi.

Eyaletteki arama kurtarma yetkilisi Manangap Djumala, Sesayap Nehri'nde alabora olan yolcu teknesinden toplamda 42 kişinin kurtarıldığını, halen kayıp olan bir kişiyi arama çalışmalarının devam ettiğini açıkladı.

Djumala, teknede 48 yolcu ve 3 mürettebatın olduğunu belirlediklerini ifade ederek daha önce açıklanan yolcu sayısındaki karışıklığın genellikle çocukların kayıt altına alınmamasından kaynaklandığını belirtti.

Dün kazada 8 kişinin yaşamını yitirdiği duyurulmuştu.

Dün Tanjung Selor bölgesinden Tarakan'a gitmek üzere yola çıkan tekne kısa süre sonra Sesayap Nehri'nde alabora olmuştu.

Kazaya ilişkin soruşturma sürüyor.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE