Endonezya'da trafik kazası: 21 ölü

Otobüsün uçuruma yuvarlanması sonucu 21 kişi öldü

ANKARA (AA) - Endonezya'da otobüsün uçuruma yuvarlanması sonucu 21 kişi hayatını kaybetti.

Yerel medyadaki haberlere göre, Batı Cava eyaletinin Sukabumi kentinde bir otobüs 30 metrelik uçuruma yuvarlandı.

Kaza sonucu 21 kişi yaşamını yitirdi, 9 kişi de yaralandı.

Bogor kentinden hareket eden otobüsün, bir turizm şirketine ait olduğu, yolcuların da gezi amaçlı Sukabumi'ye gittiği kaydedildi.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE