Endonezya'da tekne alabora oldu: 13 ölü

Sulevasi eyaleti açıklarında 147 yolcusuyla alabora olan teknede 13 kişi yaşamını yitirdi

ANKARA (AA) - Endonezya'da bir yolcu teknesinin alabora olması sonucu en az 13 kişi hayatını kaybetti.

Yerel medyadaki haberlere göre, Sulevasi eyaleti açıklarında 147 yolcu taşıyan bir teknenin alabora olması sonucu 13 kişi öldü.

Teknedeki 126 kişi kurtarılırken, 8 kişinin halen kayıp olduğu belirtildi.

Hava muhalefeti ve yüksek dalgalar nedeniyle arama kurtarma çalışmalarının aksadığı kaydedildi.

Endonezya'nın Sumatra Adası'ndaki Toba Gölü'nde 18 Haziran'da bir tekne alabora olmuş, 160'dan fazla kişi hayatını kaybetmişti.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL