Endonezya'da sahte içkiden 51 kişi öldü

ANKARA (AA) - Endonezya’da son bir haftada 51 kişinin sahte içkiden hayatını kaybettiği bildirildi.Batı Cava'daki Cicalengka Devlet Hastanesi Müdürü Yani...

ANKARA (AA) - Endonezya’da son bir haftada 51 kişinin sahte içkiden hayatını kaybettiği bildirildi.

Batı Cava'daki Cicalengka Devlet Hastanesi Müdürü Yani Sumpera, hastaneye nefes darlığı, mide bulantısı, zehirlenme ve bilinç kaybı şikayetiyle getirilen 20 kişinin yaşamını yitirdiğini açıkladı.

Sumpera, hastanelerde tedavi altına alınanların bulunduğunu ve ölü sayısının artmasından endişe ettiklerini belirtti.

Cakarta Polis Sözcüsü Argo Yuwono, Cakarta'da ve çevre şehirlerde son bir haftada sahte içki içtikleri tespit edilen 31 kişinin öldüğünü aktardı.

Güvenlik güçlerinin, sahte içki satan yerlere düzenlediği operasyonlarda 4 kişinin gözaltına alındığı bildirildi.

Papua eyaletinde de mart ayında 6 kişi sahte içki nedeniyle hayatını kaybetmişti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL